Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jak oszczędzisz czas dzięki Salesforce?

Skoro czas to pieniądz, warto inwestować go w efektywne działania, które przyniosą Ci najwięcej korzyści. Pewne czynności, które zabierają sporo cennego czasu, mogą zostać w łatwy sposób zautomatyzowane za pomocą systemu CRM.

W jaki sposób zaoszczędzisz czas korzystając z Salesforce?

Konfiguracja i dostosowanie platformy

Salesforce posiada wiele możliwości konfiguracji i dostosowania, dzięki czemu możesz stworzyć taki system, który w pełni odpowiadać będzie Twoim wymaganiom i potrzebom.

Korzystanie z szablonów

Chociaż konfigurowanie szablonów (wiadomości e-mail, ofert itd.) na początku może zająć trochę czasu, na dłuższą metę jest to zdecydowanie korzystniejsze wyjście. Szablony e-mail umożliwiają korzystanie z jasnych, prostych wiadomości w celu szybkiego dotarcia do Twoich klientów.

Najważniejsze informacje “podane na tacy”

Salesforce oferuje wiele możliwości automatyzacji powiadomień i komunikacji. Korzystając z komunikatora Chatter wbudowanego w platformę Salesforce, masz możliwość wysyłania wiadomości zarówno do jednej osoby, jak i grupy użytkowników. Chatter umożliwia także tworzenie ankiet i wysyłanie plików.

Pracujesz nad nową ofertą i nie chcesz przeoczyć żadnych ważnych zmian? O wszelkich aktualizacjach możesz zostać poinformowany za pomocą odpowiednio skonfigurowanych powiadomień. Pomoże Ci w tym między innymi narzędzie Process Builder.

Łatwy sposób monitorowania przebiegu zdarzeń związanych z konkretnymi leadami

Kampanie w Salesforce to narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób możesz obserwować i analizować sposoby pozyskiwania leadów. Umożliwiają one między innymi:

✅  mierzenie wskaźnika rentowności leadów,

✅  podgląd, w jakich okolicznościach pozyskany został konkretny lead,

✅  monitorowanie konwersacji z klientem,

✅  tworzenie spersonalizowanych raportów.

Każdą z kampanii można przypisać do konkretnej hierarchii, dzięki czemu jej analiza jest łatwiejsza, a użytkownik ma możliwość obserwacji, co najlepiej wpływa na zwiększenie sprzedaży.

Ścieżki sprzedaży

Jak każda inna ścieżka ➡ ścieżka sprzedaży poprowadzi Cię tam, gdzie potrzebujesz dotrzeć. Korzystanie ze ścieżek sprzedaży pomaga pracownikom firmy w zaadaptowaniu i stosowaniu się do określonych procesów sprzedażowych. Dzięki nim sprzedawcy mogą skupić się na najważniejszych zadaniach sprzedażowych, bez zbaczania z toru

Web-to-Case

Funkcja Web-to-Case umożliwia zbieranie zgłoszeń do obsługi klienta bezpośrednio z witryny internetowej swojej firmy. Dzięki temu możesz generować tysiące nowych zgłoszeń dziennie, co pomoże Ci w zwiększeniu produktywności Twoich działań – automatyzacja rozpoczyna się natychmiast.

Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu

Salesforce Customer 360 to narzędzie typu cross-cloud, dzięki któremu administratorzy mają możliwość połączenia wielu źródeł danych i zbudowania z nich jednego widoku klienta. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu technologicznemu obsługa klienta przebiega szybko i bezproblemowo.

AppExchange

AppExchange to platforma zawierająca tysiące aplikacji utworzonych w celu spersonalizowania funkcjonalności Salesforce lub wypełniania ewentualnych luk. Administratorzy mają możliwość dopasowania aplikacji do swoich indywidualnych potrzeb.

 

Skontaktuj się z nami. Na co dzień zajmujemy się dostosowywaniem produktów Salesforce do potrzeb klienta. Prowadzimy projekty oraz udostępniamy naszych doświadczonych pracowników, dzięki czemu nasi klienci mogą skupić się na swoim biznesie. Powiedz nam, jakie masz oczekiwania, a my znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. Salesforce to platforma stworzona do tego, abyś mógł dopasować ją do swoich potrzeb.

Leave a comment