Historia Salesforce
Salesforce, czyli dziś CRM nr.1 na świecie łączący firmy i klientów w erze cyfrowej. Została założona w 1999 roku w San Francisco. Założeniem Salesforce było umożliwienie różnej wielkości…
Co to jest Customer 360 i jakie są jego zalety??
Customer 360 odnosi się do 360-stopniowego widoku danych klienta, w tym każdej interakcji, od zapytania na stronie internetowej przez zakup…
Na przestrzeni czasu można zauważyć, że coraz więcej firm używa Salesforce’a w większym zakresie i gromadzi w nim coraz więcej danych, które wymagają odpowiedniego zabezpieczenia. Szczególnie istotne jest to dla…
▪️Chcesz uporządkować informacje o swoich klientach❓
▪️Efektywnie opracowywać oferty oraz analizować potrzeby odbiorców❓
▪️Sprawnie zarządzać dokumentami w firmie❓
Jeżeli tak, to z pewnością potrzebujesz sprawdzony już przez wiele firm system CRM❗️
Czym…
Korzystanie z profesjonalnych rozwiązań IT (do których należą między innymi platformy #CRM) to powszechne zjawisko wśród sprawnie działających firm w Polsce. W tej kwestii #Salesforce zyskuje coraz większą popularność. Nic dziwnego - specjaliści…
W dzisiejszych czasach istotne jest, aby firmy utrzymywały spójną komunikację ze swoimi klientami we wszystkich kanałach komunikacji. Integracja źródeł offline i online w celu zapewnienia klientom kompleksowej obsługi staje się…
W dzisiejszych czasach korzystanie z zaawansowanej technologii w celu optymalizacji procesów biznesowych, identyfikowania nowych źródeł przychodu, czy tworzenia unikatowych ścieżek obsługi klienta to absolutna podstawa prowadzenia działalności. Salesforce zajmuje się…
Na przestrzeni kilku ostatnich lat, łatwo zauważyć ogromny wzrost popularności i znaczenia Salesforce na rynku IT. Ta oparta na chmurze platforma CRM to zdecydowanie coś więcej, niż tylko narzędzie skoncentrowane…
Skoro czas to pieniądz, warto inwestować go w efektywne działania, które przyniosą Ci najwięcej korzyści. Pewne czynności, które zabierają sporo cennego czasu, mogą zostać w łatwy sposób zautomatyzowane za pomocą systemu CRM.