COMMUNITY CLOUD

Zintegrowane narzędzie łączące klientów, pracowników firmy oraz jej właścicieli to niezbędny element rozwijającego się biznesu. Salesforce Community Cloud to odpowiedź na rosnące potrzeby w zakresie gromadzenia informacji, ich przetwarzania i efektywnego zarządzania. Działający w różnych środowiskach i w czasie rzeczywistym ekosystem to dziś prawdziwy must-have, jeśli chcesz, aby Twoja firma dalej się rozwijała. Przekonaj się, jak duża jest siła społeczności w budowaniu świadomości Twojej marki!

Czym jest Salesforce Community Cloud

O sile marki stanowią przede wszystkim skupieni dookoła niej ludzie. Dlatego tak ważne jest budowanie społeczności. Działająca w chmurze platforma Community Cloud umożliwia wymianę informacji w czasie rzeczywistym, przy pomocy niemal każdego urządzenia. W prosty sposób możesz tworzyć skupiające różnych pracowników (i klientów) społeczności, dzięki czemu wszyscy mają dostęp do najbardziej aktualnych danych. Dzięki temu łatwiej budujesz długofalowe relacje z klientami, a dodatkowo udoskonalasz swoje usługi. Klienci mają ciągły dostęp do bieżących informacji, w każdej chwili mogą również skontaktować się z pracownikami firmy lub, jeśli tak skonfigurujesz platformę, z innymi klientami. Community Cloud mocno bazuje więc na zasadzie synergii, kluczowa jest tu bowiem współpraca na każdym etapie. Do społeczności dołączyć możesz również zewnętrznych partnerów, agentów i brokerów. Platforma automatycznie rekomenduje też grupy i niezależnych ekspertów, a także skupia osoby z podobnymi potrzebami. Narzędzie w prosty sposób zintegrujesz również z innymi kompatybilnymi z Salesforce systemami i aplikacjami.

Salesforce Comunity Cloud dla Twojego Biznesu

Community Cloud to zaawansowane technologicznie narzędzie ułatwiające komunikację wewnątrz danej społeczności. Największe korzyści, które niesie za sobą wdrożenie tego rozwiązania, to:

  • pełna integracja danych biznesowych z różnych systemów – zbieranie danych projektowych jeszcze nigdy nie było tak proste. Z Community Cloud wszyscy użytkownicy w obrębie danej społeczności mają dostęp do najnowszych danych, co ułatwia delegowanie zadań i kontrolowanie ich wykonania.
  • wygodna komunikacja w czasie rzeczywistym – oparta na systemie chmurowym platforma jest dostępna z każdego miejsca, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie tylko przy użyciu komputera, ale również aplikacji mobilnej.
  • większa samodzielność klientów w poszukiwaniu rozwiązań – dzięki Community Cloud klienci mają łatwy dostęp do samouczków, FAQ oraz artykułów branżowych. Dzięki temu chętniej samodzielnie szukają rozwiązania problemu, rzadziej angażując pracowników obsługi klienta. Szacuje się, że firmy korzystające z Community Cloud zredukowały czas przeznaczony na rozwiązywanie problemów klientów o nawet 50%. Platforma pozwala na stworzenie bogatej bazy wiedzy, z której w dowolnym czasie może korzystać każdy członek społeczności.
  • źródło informacji o klientach – bardzo często firmy nie zdają sobie sprawy, jak mało informacji otrzymują o klientach bezpośrednio od nich. Community Cloud to narzędzie, które całkowicie zmienia ten stan rzeczy. Intuicyjny panel pozwala na zebranie, a następnie analizę kluczowych informacji o klientach i ich poziomie zadowolenia z produktu i obsługi. Często klienci w ramach społeczności dzielą się opiniami na temat produktu/usługi, a także przekazują swoje sugestie. W tej dziedzinie Community Cloud może być dla Twojej firmy prawdziwą kopalnią pomysłów.
  • szybszy rozwój sprzedaży – Community Cloud to doskonałe narzędzie komunikacji dla partnerów, sprzedawców i dystrybutorów. Nawiązywanie coraz szerszych kontaktów biznesowych jest kluczowe dla rozwoju firmy, a dodatkowo często skutkuje dynamicznym wzrostem sprzedaży.
  • budowanie społeczności marki – najlepszymi ambasadorami marki są zadowoleni klienci. Członkowie społeczności wymieniają się informacjami, poradami i opiniami, jednocześnie działają jak żywa reklama Twoje firmy.
  • maksimum bezpieczeństwa – Community Cloud to narzędzie zaprojektowane na platformie Salesforce. System i gromadzone w jego obrębie dane są w pełni bezpieczne dzięki szeregowi szyfrowanych zabezpieczeń. Mimo zaawansowanych technologicznie systemów bezpieczeństwa system jest transparentny.

Jak używają Community Cloud pracownicy, a jak klienci

Salesforce Community Cloud pozwala na efektywne delegowanie zadań pracownikom. Jest to przydatne przede wszystkim w działach HR i IT. Za pośrednictwem platformy przekazywanie informacji, instrukcji i wiedzy pracownikom staje się banalnie proste i w pełni zautomatyzowane. Pracownicy mają natychmiastowy dostęp do aktualnych danych, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Z drugiej strony, klienci w prosty sposób mogą wyszukać interesujące ich informacje, nawet samodzielnie rozwiązywać niektóre problemy, korzystając z baz wiedzy lub doświadczeń innych klientów. Większe zadowolenie klienta i jednocześnie niższe koszty jego obsługi – czy może być lepsze połączenie?

Jesteś zainteresowany wdrożeniem Salesforce Community Cloud w swojej firmie? Zapraszamy do kontaktu!

Copyright © Karpato.pl | Zadzwoń:(+48) 790 494 499 | Napisz do nas: contact@karpato.pl | Adres: Racławicka 15/19, Wrocław