SERVICE CLOUD

Najwyższa jakość obsługi klienta, która przekłada się na jego zadowolenie i lojalność – to cel niemal każdej firmy. Oczekiwania klientów w zakresie kontaktu cały czas wzrastają. Aby im sprostać, musisz wesprzeć się sojusznikiem – platformą, która kompleksowo spełnia potrzeby odbiorców. Przedstawiamy: Service Cloud – numer 1 wśród platform do zarządzania obsługą klienta.

Czym jest Service Cloud

Salesforce Service Cloud to platforma ułatwiająca i automatyzująca obsługę klienta. Narzędzie pozwala na bieżąco reagować na potrzeby klientów, niezależnie od tego, gdzie jesteś i z jakiego urządzenia korzystasz. Service Cloud to rozwiązanie chmurowe zapewniające natychmiastowy dostęp do pełnych danych klientów. Narzędzie jest doskonałym uzupełnieniem platformy Sales Cloud. Umożliwia integrację wszystkich kanałów komunikacji, a także w dużym stopniu automatyzuje obsługę klienta. Nawet nie zauważysz, kiedy problemy klientów zaczną być rozwiązywane bez angażowania konsultantów Twojej firmy! Salesforce Service Cloud to platforma łatwa w obsłudze i wdrożeniu. Twoja firma przenosi się na wyższy poziom efektywności, a Twoi pracownicy zyskują nowe umiejętności. Z Service Cloud każdy biznes wygrywa.

Jak działa Service Cloud

Service Cloud to kompleksowe wsparcie klienta na każdym etapie procesu zakupowego. Od poszukiwań produktu w Internecie, poprzez dokonanie zakupu, aż do przekazania opinii innym potencjalnym klientom, klientowi towarzyszy platforma, za pomocą której może skontaktować się ze sprzedawcą. Zwykle klient może też dokonać wyboru, w jaki sposób chce skontaktować się ze sprzedawcą – do najbardziej popularnych kanałów należą media społecznościowe, czat oraz infolinia telefoniczna. Platforma wyposażona jest w opcję kategoryzacji, dzięki czemu zapytania kierowane są od razu do odpowiednich pracowników odpowiedniego działu. Service Cloud to rozwiązanie dla biznesów, którym sam CRM nie wystarczy; biznesów, które wymagają, aby obsługa klienta przekładała się na wymierne korzyści.

Service Cloud – Korzyści dla Twojego Biznesu

Platforma Service Cloud jest spójna, dzięki czemu każdy zaangażowany w proces pracownik ma dostęp do najbardziej aktualnych informacji (również w trybie offline). Do najważniejszych korzyści związanych z wdrożeniem systemu należą:

  • nowy poziom obsługi klientów – inteligentna obsługa klienta została przeniesiona do chmury. Co za tym idzie, szablony odpowiedzi automatyczne wysyłane są tak szybko, jak tylko to możliwe. Pełna personalizacja odpowiedzi automatycznych skutkuje natomiast wyższym poziomem zadowolenia i wzrostem lojalności klientów. Treści importowane są z kilku różnych systemów co ujednolica obsługę klienta. Wszystkie trafiające do chmury dane dotyczące klientów są automatycznie przydzielane do odpowiednich paneli nawigacyjnych. Dzięki temu pracownicy mogą łatwiej przewidywać rzeczywiste potrzeby klientów, co często przekłada się na sprzedaż.
  • zintegrowana obsługa klienta w czasie rzeczywistym – Service Cloud to pełna integracja wszystkich kanałów komunikacji. Dzięki narzędziu możesz w czasie rzeczywistym, z dowolnego miejsca i urządzenia zarządzać kontaktami ze strony czy mediów społecznościowych. Jesteś zawsze gotowy pomóc klientowi, niezależnie od tego, jakiego kanału użyje, aby się z Tobą skontaktować. Oprócz tradycyjnych metod komunikacji, może wdrożysz również zarządzane sztuczną inteligencją chat boty?
  • stabilność usług – zaawansowane technologicznie systemy przez cały czas identyfikują potencjalne problemy i zagrożenia. Dzięki temu niemal do zera ograniczone jest ryzyko wystąpienia skutkującej uszkodzeniami awarii.
  • zaawansowana analityka – monitorowanie trendów, tworzenie na bieżąco raportów, analiza efektywności zespołu już nie muszą być kłopotliwym zadaniem. Service Cloud w pełni automatyzuje te czynności, dzięki czemu Ty masz więcej czasu na kreatywność i rozwój swojego biznesu.

Serwisanci działający w terenie? To już nie problem!

Platforma Service Cloud to nie tylko łatwiejsze zarządzanie procesem obsługi klienta, to również uproszczenie zadań pracowników terenowych. Salesforce Service Cloud to narzędzie, które pozwala na zebranie w jednym miejscu wszystkich informacji na temat klienta (wliczając w to numery seryjne, dokumentację, zarejestrowane produkty) i historię jego zgłoszeń. Dzięki temu każdy upoważniony pracownik błyskawicznie odnajdzie informacje, których potrzebuje i szybciej rozwiąże problem klienta. Zgłoszenia klientów zintegrowane są z notatkami i załącznikami, co sprawia, że praca serwisantów jest bardziej efektywna. Zadania przypisywane są za pomocą wbudowanego kalendarza, a upoważnieni członkowie zespołu mają ciągły podgląd listy zadań i terminarza. Z Service Cloud zbudujesz idealny dla Twojej firmy zespół ekspertów!

Jesteś zainteresowany wdrożeniem Salesforce Service Cloud w swojej firmie? Zapraszamy do kontaktu!

Copyright © Karpato.pl | Zadzwoń:(+48) 790 494 499 | Napisz do nas: contact@karpato.pl | Adres: Racławicka 15/19, Wrocław