Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

CRM – czyli jak zarządzać relacjami z klientem

▪️Chcesz uporządkować informacje o swoich klientach❓
▪️Efektywnie  opracowywać oferty oraz analizować potrzeby odbiorców❓
▪️Sprawnie zarządzać dokumentami w firmie❓
Jeżeli tak, to z pewnością potrzebujesz sprawdzony już przez wiele firm system CRM❗️

Czym jest system CRM?

System CRM (Customer Relationship Managment) czyli zarządzanie relacjami z klientami. Tłumacząc w prosty sposób baza danych naszych klientów.

W tej bazie mogą być zawarte takie rzeczy jak:
▪️ baza klientów
▪️ dokumenty
▪️ karta klienta
▪️ szanse sprzedaży
▪️ zbiór ofert i zamówień
▪️ potrzeby klienta
Oraz wiele innych opcji, które ułatwią nam dostęp do klienta.

☁️Firma Karpato jako oficjalny Salesforce Partner zajmuje się dostarczaniem rozwiązań opartych na produktach chmurowych Salesforce takich jak:

➡️Sales Cloud pozwoli Ci usprawnić procesy sprzedażowe, a jednocześnie znacznie lepiej zarządzać działem sprzedaży. Sales Cloud to w pełni kompleksowe narzędzie – umożliwia zarządzanie działem sprzedaży od pierwszego kontaktu z klientem do momentu sfinalizowania zakupu. System działa w chmurze, a jego wdrożenie jest szybkie i łatwe.

Narzędzie Sales Cloud pozwoli na:
-zwiększenie dochodu
– osiągnięcie założonych celów
-rozwijanie kompetencji działu sprzedaży i zwiększenie jego efektywności

➡️Service Cloud to rozwiązanie chmurowe, które zapewnia natychmiastowy dostęp do pełnych danych klienta. Jest to także kompleksowa obsługa klienta od wyszukiwania produktu w intrenecie przez dokonanie zakupu po przekazanie opinii innym potencjalnym klientom. Również kontakt ze sprzedawcą jest ułatwiony poprzez social media, czat, mail czy infolinię. Pytania automatycznie są kategoryzowane co sprawia że natychmiast trafiają do odpowiedniego działu.

➡️Community Cloud umożliwia wymianę informacji w czasie rzeczywistym. Ułatwia to budowanie długotrwałych relacji z klientami i dalsze ulepszanie usług.

Korzyści:
▪️pełna integracja danych biznesowych w czasie rzeczywistym
▪️wygodna komunikacja w czasie rzeczywistym,
▪️ większa samodzielność klientów w poszukiwaniu rozwiązania (FAQ)
▪️źródło informacji o klientach
▪️szybszy rozwój sprzedaży poprzez poszerzanie kontaktów
▪️budowanie społeczności marki – opinie klientów
▪️ maksymalne bezpieczeństwo- szereg szyfrowanych zabezpieczeń

Pozdrawiamy,
Karpato Salesforce Partner Polska

Leave a comment