Skip to content Skip to footer

PW Krystian

ClientPW KrystianAutomatyzacja procesów z zachowaniem indywidualnego podejścia do klientaAnaliza skuteczności procesów w oparciu o daneOptymalizacja obsługi zapytań i skrócenie czasu rozwiązywania zgłoszeńShare

Cel

Firma PW Krystian specjalizuje się w produkcji certyfikowanej odzieży ochronnej oraz dystrybucji środków ochrony osobistej. Organizacja potrzebowała kompleksowego rozwiązania, które pomoże zarządzić obszarami marketingu, sprzedaży oraz posprzedażowej obsługi klienta w ramach jednego systemu. Podstawowym celem było usprawnienie komunikacji i przepływu danych między działami oraz skrócenie czasu realizacji procesów związanych z personalizacją marketingu, ofertowaniem i obsługą zgłoszeń.   

Rozwiązanie

Projekt oparty jest o moduły Marketing Cloud Account Engagement (Pardot), Sales Cloud i Service Cloud, które gwarantują spójność danych. Duży nacisk położono na kwestie związane z raportowaniem i KPI. System został wyposażony w mechanizmy, które gwarantują poprawę jakości danych.  Dzięki stworzeniu przejrzystych raportów, możliwe jest ciągłe monitorowanie efektów działań we wszystkich działach oraz podejmowanie świadomych decyzji biznesowych w oparciu o ich analizę.  Automatyzacja procesów pozwoliła przekierować czas pracowników na budowanie relacji z klientami. 

Rezultat

Firma PW Krystian w pełni wykorzystuje potencjał zakupionych narzędzi, zwiększając rozpoznawalność własnej marki oraz poprawiając obsługę klienta, dzięki personalizowanym działaniom marketingowym oraz sprawnej obsłudze zapytań. Projekt jest nadal w fazie rozwoju, w ramach której klient wdraża na platformie kolejne procesy oraz rozbudowuje warstwę analityczną systemu.